Avklartat arbete

Fredagens arbete avklarad och shaize så skönt det känns. Dock gick jag tidigare och har inte gjort så mycket men får ju pengar så. Träffa även på en riktig snygging när man hade tagit rast o låg och sola haha hade i alla fall någon skojsig person att snacka med en strund. Sedan så  jobba jag vidare, brände pannkakorna i mikron så dom blev som ja, knapriga som fan i alla fall o lite svarta på vissa ställen men de var mums ändå med tanke på att jag både hade glass o sylt med mig till de. Sedan sluta jag lite tidigare så nu ska jag äntligen in i duschen sedan blire glass och steka tills man ska in och fixa sig o dra ner på vatten drage med Jessica o annat skojsigt folk:)  Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0