Awesome'a dagar



Ojoj vilka härliga dagar de vart sen torsdags. Eller egentligen hela veckan/love va fan men rixfm o vattendrage o sala har vart riktigt skojsiga ställen som jag tillbringat mina dagar i med härliga jessica. Hihi haft de helt awesome o lärt känna en massa nytt skojsigt folk på köpet så det har vart perfekt så de är bara tagga inför powermeet nu då!.
Aja nog om de, har suttit vid datan o nörda sims en evighet idag eftersom ja vart så trött för att göra nå o nu när vi flyttat datan så kan jag sola o spela samtidigt.Perfekt! Har ju ingen pool o de har vart svinhett ida så har knappt kunnat lega ute. Sen blev det även att övningsköra lite o de gick faktiskt bra sedan åka till hammre o hämta Mikaelas häst som ska upp till våran sommarhage så nu har man nån att va lite social med ibland eftersom säby är väldigt dött.
Nu ikväll blev de att laga/äta den efterlängtade hemmagjorda pizzan sedan bara ha de mys o kika tv med familjen för idag orkar jag verkligen inte åka ut o hitta på nå mer. Tar de lungt tills imorn då blire stan med Jessica o Nina sedan får man se vad kvällen bjuder på.
Frästen har man fått ideer på att klippa Parsfrisyr, vet inte ifall jag vågar men är grymt snyggt så kanske borde testa? Hmm..


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0