I gotta feeling that tonight's gonna be a good night!

Ojojoj! Kvällen natten blev grymt bra o träffa massa blandat trevligt  folk men missa typ hälften av dem man skulle träffa. Skumt men det är ju så stort o är man lullig i huve äre inte lika lätt o ta sig så snabbt hit o dit men jag hade skoj ändå, speciellt efter vi fick åka bil ett tag med danne o stjärnarn haha. Efter de blev de ett jävla drag när man kom ner till powermeet igen o kul vare! Gick runt och umgicks med folk, drack i klassica Donken muggar och bara hade de kul o jag åt för mycket godis som alltid så magen kändes inge vidare men de sluta jag tänka på snabbt. Sedan blev de att ta halv 3 bussen hem på natten med en massa skojsigt folk o pigg blev man allt så det var drygt att lägga sig när man kom hem men efter att helt få gosa ner sig somna jag men massa tankar kom upp efter de oroliga sakerna som faktiskt upstod inatt men sedan somna jag.
Sov hela natten o vakna nu vid elva tiden. Ont i huve som en tok men de spelar ingen roll ida för ikväll kör vi järnet sista kvällen på Powermeet! Ska föröska att bara ta de lungt o få bort allt illamående efter man ätit frukost sedan äre bara tagga till!



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0