dag 1 avklarad

Första dagen är nu avklarad på jobbet och den var faktiskt helt okej, morgonen var väl seg eftersom vagnen inte alls var fixad så fick gå ner i tvättstugan hämta massa moppar och annat matrial innan jag kunde börja men eftersom det blir mycket "dötid" så gjorde det inte så mycket och jag blev färdig till frukosten vid halv nio. Men men varför dagen kändes så skön o bra idag var för att Linda också ska jobba nu 3 veckor precis som mig, känner henne inte nu men hon är 92:a som mig och var riktigt trevlig så när vi inte hade nå att göra så gick vi till gympa salen o spela fotboll, vandalicera gymsakerna eftersom vi inte fatta hur man skulle använda dom och sedan satte vi oss och njöt i massagestolarna och så blev det en hel del prat och data med så jag tror det här kommer bli 3 rätt roliga jobbarveckor faktiskt. Men men hon drog vid 3 och jag sluta 4a så då vare bara att göra klart matsalen sedan satte jag mig i massagestolen en stund sedan blev det att nörda vid datan tills pappa kom och nu är man ääääntligen hemma och ska bara ta de lungt. Pappa ska iväg snart så jag blir själv hemma, awesome! Ska fixa matlåda inför imorn eftersom ikväll blir de tacos sedan blir det att slöa och jag kommer troligen somna en stund om jag lägger mig och kikar på tv.  Pusss

Saknar saknar saknar

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0