dag 3 avklarad och en del av livet

Så har man klarat av dag 3 på jobbet och idag blev det mycket solande och lite halvsovande hela dagen. Precis som igår så hade jag inte speciellt att göra så umgicks mest med Linda tills hon skulle till donken så jag städa vidare sedan satte jag mig i massagestolarna och njöt sista tiden innan klockan blev 4a så jag kunde stämpla ut. Sedan blev de hem och snacka ur sig lite saker så nu är humöret en gnutta bättre även om jag vet att det inte kan bli bra så är det skönt att jag äntligen kunde ta mig modet och försöka så lite + idag. Sedan så blev det att sola o snacka tele med min saknade Jessika. Inte setts på nästan hela sommarlove så de blir av näst nästa vecka hoppas jag på. Efter de blev de en skön dusch, tv o nu har man nyss lagat/ätit chickenbits o klyft potatis o currysås. Underbart och en evighet sen jag åt det så man njöt av varje tugga haha. Nu ska jag vänta på att simpson ska börja sedan blire tv till största del av kvällen. Pusss
(en egobild kanske men den väcker upp minnen från en tid lite innan sommarlove som man tänker tillbaka på)

Kommentarer
Postat av: sannah

Jo:P Mitt hår är asdrygt. Lockigt o så :(

2010-07-28 @ 21:10:06
URL: http://saanzil.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0