Failhumör o bilskola

Humöret är tydligen sämst idag eftersom jag är stressad o irriterad. Var tvungen att ställa klockan på halv tio trots att jag inte somna fören vid 2 tiden. Jippi o nu när humöret är såhär så ska man s'tta sig o käka frulle med mamma som bara irriterar mig idag känns de som så jag tog med den hit istället. Inte meningen att vara så sur men är man på fail humör så gåre ut över alla känns de som. Aja jag måste fixa mig nu sedan åka till bilskolan o köra i den här värmen usch! Men ska fixa lite grejs o umgås lite i hallsta en stund i alla fall sen kommer äntligen Morfar hit. Ååå så jag saknat honom, över 1 år sen vi sågs. De ska bli bäst i alla fall o sedan blire att åka in till Powermeet med favvoguzzen Jessica!
(Sen när man fyllt 18 o kirra körkortet så ska jag ha min gulabubbla no matter what!)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0