Härligt härligt men farligt farligt

Shaize vilken kväll det blev.
Började med att man åkte hem till Jessica o fixa sig o umgicks lite med maria som också var där o hjälpte henne med håret. Sedan blev de mumsigt grillat kött, klyftpotatis o härligt iskalla cider. Perfekt fredags start. Sedan fixa vi oss vidare sedan ner till samhälle o självklart skulle jag ha mitt fyllekäk choklad. Sedan blev det efter lång tid att vi driog till Forsen och var där o de kom bara fler o fler så vi satt där o drack o hade det trevligt sedan skulle alla iväg lite här o där o de sluta med att jag blev skjutsad på cykel av Anders till Sörsta så man hamna där o drack o grabbsen var helt tokiga som bada mitt i natten. Såg rätt skönt ut måste jag hålla med om men nej fy så kallt sen när man är uppe så det sluta med att jag satt och drack grogg på bryggan iställe. Vene hur länge jag var där men sura mammsen o pappsen kom o hämta mig nångång sen i alla fall o jag somna väl nästan på en gång och idag känns det inge vidare. Helt jummen i hela bollen känns de som o idag ska man ner på stan med ems sedan festa på råby o sova där. Hur ska man orka? Men kul ska de bli så ähh vi kör på! Nu ska jag äta frulle sedan ta en dusch. Puss

 

Looking out over the sea, when will I see you again? When will the proximity and the feeling to become a reality and not just be something that I feel in my dreams. When when when? I ask myself several times but I know I will not receive any response and after all that I know that I just fall further apart. For you will not be there, not only in my dreams reality I see. So when I ask myself where I know that I just fall apart ...

 


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0