Mjukstart på Powermeet 2010

Blev att åka in med halv 6 bussen o möta upp Jessica vid station. Gick sedan på dirren till donken o åt chickenburgare för första gången i mitt liv där, torr o min är tusen gånger godare tycker ja men den slank ner ändå hehe. Sedan träffa vi lite blandat folk o sedan drog ner till löga o kika i alla stånd o man fick ju panik när man kände våffel lukten. Trots att jag var mätt som en tok så höll de på att bli en våffla men ska spara pengarna tills imorn så blire fan våffla o min efterlängtade chokladboll om dom har rätt smak haha. Aja vi var nere där o umgicks sedan blev de bussen hem för imorn kör vi på riktigt. Då blire dricka o bilåkning o party all night long! Taggad till tusen så egentligen vill jag bara sova nu o inte vakna fören de är dags att åka dit igen :D

Kommentarer
Postat av: Tageiqra

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-09-28 @ 07:15:47
URL: http://tageiqra.blogcheapster.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0