Regn o storm

World is a better place when its upside down

Vädret är precis som mitt humör, det regnar och blåser som en storm ute precis så är det på insidan i mig.. Blir bara mer och mer irriterad på småsaker och idag har det uppstått nya gräl här hemma så efter vi var i köping o handla mat och jag köpte en ny Bh så har jag bara borrat ner mig i sängen och kikat på tv eller lyssnat på musik och låtit tankarna rulla. Kom inte fram till något bra så tankarna rullar vidare och jag ska väl snart "rulla" till köket och laga hemmagjorda köttbullar med potatis o brun sås. Inte ätit det på evigheter och blev helt plötsligt riktigt sugen på det av någon anledning + att man måste ha någon god matlåda tills imorn. Måste lägga fram sakerna jag ska ha med mig och fixa så allting är klart och jag slipper stressa imorgonbitti för då lär jag vara helt död. Blir även hemma ikväll eftersom det är jobb och dåligt väder så ska gosa ner mig i badet efter maten sedan blire nog att dega framför tvn eller så ifall det är nå bra annars blire dumburken tills man somnar. Pusss

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0