Sanningen

Personligt


Fullständigt namn: Caroline Sofia Maria Strandberg
Kön: Tjej
Längd: 170 o.O
födelsedag: 17 december -.-, Jävla föräldrar man har som kommer på allt i siosta sekund ;O^^
Ögonfärg: Blååååa
Skostorlek: 38-39
vänner: Dom bästa =)


familj


har du en Mamma?: Den bästa
har du en Pappa?: Den bästa,
har du några Syskon?: Den bästa syrran man kan tänka sig,
Husdjur: Dom bästa^^. Haha 2 egna kissemissar sedan två andra o nu har vi även 5 små kattungar hemma. + två hästar


Vänner


Antal: Många och dom bästa
En Vän Som Du Kan Lita På: Finns några och dom vet vilka dom är
En vän som får dig glad: Typ alla =)
Du skrattar ofta med: Den jag umgås med just då^^
Är saknad: Flera stycken :/
Du vill träffa: Alla nu nu nu :D
Du känt länge: Emma
Känner dig väldigt bra: Emma känner jag bäst av alla
Du gjort mycket med: Emma


Känslor


Har du gråtit för att du varit arg?: Jarå
Har du varit kär i någon du inte haft chans till?: Njae tror inte de
Har du ett förhållande? ne
Älskar du den? Har ingen men de finns ju en som får de att "hetta till i baguetten" haha xD
Är du oftast sårad & ledsen: Nej :)
Menar du det du säger?: Nehe?


Om du fick välja :


Pengar eller kärlek?: Kärleken ofc! <3
Singel eller förhållande?: Förhållande om man hittar den rätta
Sola eller bada?: Båda så klart =)
Mobil eller dator?: Vilken fråga, man kan inte leva utan nått utav de!
Gröna Lund eller Liseberg?: Liseberg!
Mc Donalds eller Burger King?: De brukar mest bli donken men stripsen på burgeking är ju underbara! 
Hockey eller Fotboll ? : FOOOOOOOOOOOOTBOOOOOOLL!
Fotboll eller innebandy?: Båda (A)


Ärlighet


Lovar du att vara ärlig?: japp
Har du varit kär i din bästa kompis?: Haha ja när jag var liten var jag kär i en kille som heter Simon, han var min man(vi gifte oss^^) o bästavän.

Har du ljugit?: Jadu alldeles för mycket fast inte idag
Har du fuskat på ett prov?: Humdie dumdie (a)
Har du rökt utan att dina föräldrar vet?: Jaa
Har du en hemlighet som bara du vet?: Jaa och den ska alltid bara förbli min


Resor


Har du varit utomlands?: Inte i år
vilka länder har du varit?: -
Har du åkt flygplan?: Nej
Tåg?: jadå
Båt?: joru
Buss?: Nästan varej dag (Y)
Har du bott utomlands?: Nee
Vart isåfall?: -
Kan du något annat språk?: Svengelska, enkelska, lite tyska sen sprack de^^
Hur mycket får du i månadspeng: Studiebidrage + om man ber lite snällt (A)

Har du


Eget rum?: nej jag brukar tälta på gräsmattan utanför^^, Haha ja ett litet rum har man allt.
Egen TV?: Joru
DVD?: Joru
Dator?: Inte längre-.- Nu har vi baar en stor dumburk men snart blire en liten laptop :)
Mobil?: Annars skulle de va jobbigt o leva!
Kontokort? jadå
Över 2000 kr:Tänk för att jag faktiskt har de :M
Pool?: Ne brukar ta en glasslåda o bada mig i när de blir för varmt-.-
Studsmatta? : jaru
Cross/moppe?: nejnej jag har min karin :M
biljardbord? Neje


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0