Sjuk Moppekväll

haha shaize en sån kväll de blev o ja som skulle ha de lungt o skönt hemma, jovisst. Hade precis käkat min chickenhamburgare o skulle ner i sängen o kika simpson o bara ta  de lungt så ringer Glenn o säger att man ska med ut o grilla o ja det slutra med att jag sprang o fixa mig på ca 10 min sen kom alex o hämta mig på moppen o så åkte vi till typ westerqwarn där glenn, dawe o sam satt o skulle grilla korv på vägen. Haha riktiga sköningar så vi satt där o grilla sedan fick vi (sam) den skumma ideen att vi skulle åka till K-sund o de gjorde vi och fyfan vilken kväll de blev. Bensinen höll på att ta slut o man knde bara tanka med kort så killarna gick o leta i båtar o hitta nå skit som de hällde i sen pajja mopparna så nu har man gått o rågarva halva vägen från k-sund till hallsta med dom sköningarna sedan så ringde jag Micke så kom han o hans polare o hämta oss i alla fall så de blev o glida runt o dunka högmusik o ännu mer skratt. Fyfan vilken kväll! ^^

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0