Sommar sommar sommar

Ojoj vilken stekigdag o man har inte orkat gjort så mycket alls mer än att legat ute o solat eller stekigt i poolen. Underbart att man inskaffa sig en såndär liten pool fakitkst så slipper man avlida nu i sommar hihi. O nog fick man lite reslutat idag, magen o bröstet börjar bli riktigt brunt men är vit under hakan eftersom jag suttit ute o läst Frida hela tiden typ. Något surt o riktigt fullt men får försöka sola bort de.Nog om gnäll nu,  jag har i alla fall faktiskt vart snäll o hjälpt mamma att shoppa nya shortor på Hälla o lämna massa skåp, gamla datan osv idag också så lite nytta har man åstakommit o ikväll blir man själv här hemma om jag inte glider iväg nånstans sen eftersom mamma o pappsen ska över till grannarna o äta men de har jag ingen vidar elust med så jag nöjer mig med att laga till en chickenburgare o bara njuta o dunka musik så huse skakar.


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0