Stan med Ems

Skumt men nu äre svårt att sova om nätterna igen, beror säkert mest på den extrema värmen som vart o gör så att det blir säkert 800 grader i rummet men det har börjat bli lite svalare nu o det blir att sova i bara lakan istället men ändå så vaknar jag upp o känner mig bara förvirrad. Vet inte varför och så vaknar jag tidigt. Nu är klockan bara halv elva och jag är vaken, jippi... Aja jag skulle upp tidigt idag i alla fall eftersom jag ska dra med Ems till stan så lär ju ändå vara uppe så man hinner fixa sig fast sängen känns väldigt lockande när man går in i rummet. Aja nej nu ska jag äte frulle o sen fixa mig så jag inte slösar bort tiden på att sitta här. Pusss
Och just ja, sedan när man kommit hem från stan blire nästan på direkten hem till Jessica o fixa o äta sedan blire ut o dricka med skönt folk :)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0