Stekarn dag 2

Idag var jag ännu tröttare en igår, imorse så kände jag mig rätt så pigg faktiskt men väl inne på Coop så var det som om Johnblund kom för jag höll nästan på att somna vid frukosten. Men men det var bara att kämpa på och idag hade jag inte alls speciellt mycket att göra så gick även Linda med mig så det gick snabbare och var 10 gånger roligare. Blev även att ligga ute och sola en massa under "dötiden" som blir. Tog rast från ca kvart över 1 till 3 eftersom då hade jag bara matsalen sedan skulle jag bara slänga skräpet som var i vagnen sedan var jag klar så jag köpte ett "nöthjärta" och la mig ute och sola tills 4a då kom syrran och vi bytte om sedan åkte till henne och jag fick ett headset och en laddare så kika jag runt i lägenheten och dom har verkligen fått det riktigt snyggt nu förutom att det var lite stökigt men det får det vara. Nu blire i alla fall att sitta här sedan fixa matlåda och äta hemmagjordpizza med pappsen och ikväll får jag inte glömma att kika tv klockan 8a!. Puss :)
(Godmorgon så man ser ut på jobbet)

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0