Tappat lusten

Sista lov helgdagen innan man ska sätta sig in i arbetslivet igen och börja jobba. Är inte alls nå taggad som det känns just nu men när lönen kommer känns allting lite bättre i alla fall trots att det kommer dröja ett tag men då har man pengar till Jul sen och det kommer behövas en hel del då eftersom jag ska försöka fixa körkortet tills min födelsedag så jag kan få min Gulabubbla som jag tjatat om sen jag vart liten och det gäller fortfarande så. Nog om det för nu ska jag gå och äta frukost sen blire att kika färdigt på filmen jag titta på igår och efter de blire kanske att åka och inhandla lite mat och kika runt lite i affärerna beroende på vart vi åker, vädret är verkligen inge vidare idag så man har tappat lusten för att göra nå och man tappa den ännu mer när man vet att man ska upp klockan 6 imorn...


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0