Underbara dagar seglar förbi


Vakna upp nu vid elva o de är 25 grader varmt redan. Visst det har sjunkt lite sen dom senaste dagarna då det var ca 27-28 såhär tidigt men det är faktiskt för varmt. Nu blåser de lite också så man avlider i alla fall inte haha. Plus att man har lilla minipoolen men de blir inte så mycket badandes i den idag för idag ska jag hem till Jessica istället o bada i hennes pool hihi sen får jag se vad vi hittar på. Kommer bli kul att träffa stumpan igen eftersom de var ett tag sen nu (söndags). Aja nej nu suger de i magen så ska gå och fixa frulle sedan ut o sola en stund. Puss






Nu känns det som att allting fått en vändning

Alla depritioner jag borrat ner mig i
Alla tårar som aldrig ville ta slut
Jag har hittat min väg ut, Så nu går jag med ett leende på läpparna och glädje i mitt hjärta
För nu har jag kvävt min smärta.
Underbara dagar seglar förbi och nu flyter jag med iställe för att stå kvar, lev livet medans du kan!

Kommentarer
Postat av: Blöta Fötter - Nadja

så du kommer inte till kolsva? :( <3

2010-07-15 @ 11:36:00
URL: http://blotafotter.blogg.se/
Postat av: Jessika

hoppas du får en underbar dag sötan!

2010-07-15 @ 13:19:17
URL: http://afroidiot.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0