Underbara föräldrar och ny data!

Var riktigt seg på jobbet idag eftersom det inte blev så mycket sömn idag men dagen gick ändå relativt snabbt eftersom jag till största del umgåtts med linda. Vi luncha på donken tillsammans och fördrev tiden där med att snacka sedan blev det att städa tillsammans sedan snacka vidare och pappa ringde mig också när vi var påväg ifrån donken och fråga om jag ville ha en Laptop. Mamma köpte nämligen en idag så då fråga han om inte jag också skulle ha en och det var självklart så då blev humöret på top, jag fira med att köpa ännu ett till "nöthjärta" sedan räkna man tiden tills man skulle sluta. Väl klockan 4a stämpla jag ut så sprang man i regne till bilen så åkte jag o pappsen till Dialekt, jag fick min data och en väska för sådär 800kr. Helt sjukt för en vecka men de kostar att ligga på top haha, o väskan matcha ju datan så. Sen blev de att handla lite mat tills ikväll för då blire pannkizar sedan ska jag ta en dusch och chilla ner framför tv:n med simpson och lite godis.
Men nu ska jag mysa med Bosse som har gosat upp sig bakom min rygg, lika bra att mysa lite så han inte bits ^^
(snygging på jobbet jaojao^^)

(Lyxa till efterrätten på donken med extra extra kolasås i min Mcflurry med daim, klassicer nu för tiden)

(Nya daaaatan!)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0