12 år ingen?

Blev att fara runt en lång stund i ute på hälla med mammsen o de blev en ny Jeanskjol inhandlad o sedan fick jag även ett nytt headsett o så köpte vi äntligen en Cd:grej till datan med brännare eftersom den andra pajat så nu ska jag bli 12 år ingen och spela Sims som aldrig förr haha. Skulle gärna vilja bli 12 år igen färsten lr gärna ännu mindre, allting var så mycket lättare då. Sedan kom vi hem runt två o jag baka lite eftersom en av mammas vänninor kommer hit men de blev riktigt fail eftersom vi inte hade kvar nå bakplåtspapper haha men men sedan fixa jag lunch och nu ska jag lägga mig ute och steka. Vill egentligen sitta inne o spela helöa dagen men nej är ju så fint väder så lika bra att gå ut o njuta. Puss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0