32 grader

Fan vad irriterad jag blir..
Börja med att bussen åkte senare än vanligt för en annan buss inte kommit så fick sitta o vänta en evighet i den varma bussen och redan då kom illamåendet. Sedan blev de inte bättre när man kom in i skolan och det var en massa prat så man fick tillbaka all huvudvärk o illamåendet fortsatte. Sån tur vare så fick vi bara se en kort film sedan se betygen och gå.Tog ca 10-20 min så efter de ringde jag till mamma o hon hämta mig. Så åkte vi en snabbis till bilskolan o fick inte kör tid fören den 8 juli! Jippi... Aja, sen åkte vi hem och jag har bara legat ute o solat sedan ca halv 1 förutom vid två tiden då vi gick in och åt lunch sedan så blev de ut igen o så blev de täven att sätta nya frön i rabatterna. aja blev in o sega här en stund o ta en kort paus från solen men vill bara ut så ska kila ut o steka lite till o äta glass! Puss puss o frästen, 32 grader !!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0