Aldrig tomhänt


Kul att det skulle börja regna när man kom in till stan.. Inge vidare det o strömmen på donken hade även försvunnit så jag gick till cafet där jag åt med brudsen förut iställe o köpte en god macka sedan en kulglass på de. Underbart men hyfsat kallt o äta glass när man blivit genomblöt men underbart gott äre så de slank ner. Sedan leta jag efter en parfym till mamma men hitta den ingenstans men ska iväg till Tunapark imorn så får hoppas den finns där. Så ja det blev ingen present till mamma ida men en ny tunnika o stringizar till mig haha man kan ju inte komma hem tomhänt. Sedan hämta mamma mig på stan o nu ska jag baka bakelser så ska vi fira att mamma får semester o typ att jag är glad kanske?:)





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0