Bästa Midsommaren ever!

Hade nog världens roligaste Midsommar i år alltså, de var helt awesome men ida känns de inte lika awesome men bara gilla läget för de går över!
Aja det börja med att jag stressa mig till bussen som inte kom eftersom Midsommar är röd dag. Då gick den som på lördagar, en halv tio o en halv två. Jippi så jag gick hem i blåsten o paja frillan på vägen sedan körde mammsen o pappsen mig till station i alla fall o ja mötte upp Jessica. Vi drog till donken och satt där o snacka o skratta o krångla med allt möjligt. satte oss först ute men de blåste så mkt, beställde flera gånger för vi kom på att vi skulle ha  nå mer och på toan fanns ingen spegel. Vilka tjejproblem!
haha efter donken satte vi oss nervösa o vänta på tåge, nervösa fattar ja inte varför men vi är ju "Guzzar" så.
Sedan kom i alla fall bussen vid kvart över 7 o tog ca 50 min att åka men tiden gick snabbt o när vi kom dit blev vi uppmötta av Krisse sedan gick vi till mot M nånting o blev uppspanade av Jacob på vägen som gled efter sakta i bilen haha, blev o snacka lite sedan drog vi till Daniel o festa på, spela fylle fotboll o fylleruggby så det sluta med att vi alla låg på marken i högar. Sedan parta vi vidare och kvällen vart riktigt lyckad och man lärde känna en massa nytt härligt folk. Sedan åkte vi hem någongång på natten o jag sov o vakna hela natten om vart annat och kände att jag ville ut o parta mer sedan så slockna jag o sov som en stock i någon timme.
Nu har jag vart uppe o ätit frukost o ska strax ta en skön dusch o få bort huvdvärklen. Pusss










Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0