Flummizar

Blev en yper rolig förmidda på stan faktiskt o hitta även en tubklänning o en annan klänning så nu har jag att välja på tills imorn wiiih!!! fast ska ända till Tunapark med syrran strax hihi.
Aja träffa först Nadja, Alex, Michelle o Johanna nere på stan så gick ner till parken med dom och sola lite, sen mötte ja upp emma o vi gick och shoppa. Ahh vad kul de var att ses igen! saknat både mina kgflickor o emma grymt så de var riktigt riktigt skoj att ses o som vanligt flumma vi runt inne i butikerna o baar hade skoj o kom tårar när jag skulle ta ett bussen hem,Usch saknar dig redan! men men, tog som sagt bussen hem o la mig ute och sola en stund sedan in och fixa toastizar och oboy o nu ska jag vänta på syrran som kommer strax så åker vi till tunapark. wiiiih vad glad jag är! :D




Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0