Hemmagjord pizza, slår de mesta!


Bakelsarna blev helt okej faktiskt men kommer troligen bli uppätna ikväll, pappa kom hem sent från jobba så jag tog en daimglass iställe o sedan la jag mig o kika på simpson o family guy. Bättre program får man verkligen leta efter haha, sedan så fick jag städnoja och damsög hela mitt rum, köket o grovköket och plockade även undan skorna o ställde dom på hyllorna o lite sånt. Ibland är man duktig hihi. Sedan åkte jag med mamma till hallsta för o lämna tipse o shaize så den lilla tanten kan krångla med att hålla reda på lappar o pengar. Hon skulle lämna in sina egna, jobbets o pappas så det blev kaos där framme i kassan och mycket skratt o fippel med allting blev nog som det skulle, tror ja. Hihi sedan blev det hem och laga till den efterlängtade pizzan! Farde runt i köke från 18:10 o klockan 19:00 var allting dukat o pizzan stod på bordet. Underbart mums! Efter det blev de en dusch o nu ska jag ut på en liten promenix med mammsen sedan blire filmmys o godis mys ser det ut som för jag kommer nog inte orka fara iväg ikväll men men natten är ung så man får väl se :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, besök gärna min blogg om du är intresserad av att fynda sommar kläder från 10 kr, tack.

2010-06-19 @ 01:04:07
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0