Hemskfreda?


Åå natten var den värsta jag varit med om på länge o har knappt kunnat sova all. Somna inte fören vid 2 tiden, vakna vid 4a sedan somna man inte fören halv 6 så ska man upp 7. Känns jippi! O ida ska ja till skolan på fotolektionen, sedan var tydligen svenskan inställd som alltid så ska hem emellan o ta de lungt sen tillbaka och göra matteprove som kommer gå hemskt. Satt o försökte plugga igår så tårarna spruta för jag inte förstod. Ig i matte B, kul de tänker jag inte få!! Ska klara det jag ska jag ska!
Aja, nu ska jag äta frukost för fixa mig orkar ja inte. Pusss
Btw känns magen okej men huve är ju CEPE!

Kommentarer
Postat av: Vidarfrida

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-02-12 @ 17:36:06
URL: http://vidarfrida.blogetty.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0