Kul glass? Ne men underbart goood!

Blev en trevlig liten runda på stan med Nadja o Alex som ja tog bussen in med sedan mötte vi upp Anna, Eve o Johanna på kg. Åå längtar verkligen tillbaka till den gamla skolan o att se både pilen o Tommy gjorde ju inte saken bättre. Älsklingslärarna där fast tvärr ska ju Tommy gå i pension men men. Aja efter de tog vi en runda ner på stan o kika efter en avslutningsklänning till mig fast hitta självklart ingen. Surt! men har sista chansen på Torsda ifall jag och syrran åker till tunapark då efter jag vart på kgs avslutning.  Får se hur de blir annars tar ja min gamla den duger fint den med men är ju mörk så vill hellre ha nån ljusrosa lr ljusgul. Men men sedan tog vi en ficka på Global Living o shaize vad glassen var underbar haha o premiär på att äta kulglass för i år vare också haha. Sedan satt vi där o snacka en stund sen följde jag med Nadja o alex ner till station o tog bussen med Louise hem hihi.
Nu blire att ta de lungt, käka ännu mer glass för ja är sjukt sugen haaha sen blire att ta en promenix med mamma o kika tv en stund sedan steker stekarn vidare o steker pannkaka sen ikväll blire Tunboshowen med Eve! Puss vilken toppen Tisda!! :D





Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0