Min karin


Världens bästamamma!
Blev att åka till skolan när ja mådde bättre men kändes som ja skulle spy vilken sekund som helst, jippi! Aja sedan fick man damp på sjukanmälningstanten för ja tänkte säga att jag gått på både samhäll o engelska eftersom ja vra tvungen o snacka betyg osv men då fick hon mega damp o ba, du har fan sjuk anmält dig så du ska inte vara här! Helt damp!! usch hatar skolan så in i bombens just nu så skönt att det snart är sommarlov!. Aja, efter det blev det hem och vila o jag mådde sedan bättre så jag och mamma åkte runt i halva västerås o leta efter cykel o hon hitta en begagnad vilket jag inte ville ha så vi for hem. Johanna kom o vi låg ute o sola sedan blev de att fixa mumsig toas till lunch, evigheter sen sist men mådde illa efter de med. Jippi.. Men men sola vidare sedan åkte ja, mamma o syrran till strömsholm o kika lite inne på pingstävlingarna o köpte rämar hiihi fast dom får jag nog inte äta på ida för magen lär väl bli cp då igen.. Åt lite choklad igår för ja kände mig bättre men de gav ju reslutatet imorse. Fan!
Aja sedan blev de att åka till hallsta o nu har man ny cykel! :D En liten Monark karin blev de haha. En vit o svart, riktigt fin o helt underbar att cykla på! Fick även en bk av mamma också, Tusen tack o puss på min bästaste Mamma!
Nu ska jag bara ta de lungt, käka sedan blire o plugga matte för ja vill göra prove imorn så ja har de gjort. Får bara hoppas magen kan hålla sig normal i en dag i alla fall!


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0