Övningskör

Blev en riktigt kul o lång runda i köping, först tanka i hallsta sedan vidare till köping där jag gick och testa en massa kläder inne på big inn, köpta marsglass mihih o sedan handla vi mat på både willys o ica som alltid o det tog längre tid en vad de brukar tack vare mamma som aldrig kan välja vilket bröd hon vill ha. Haha själv kör man på samma hela tiden men hon vill ju alltid testa nå nytt säger hon så man får glatt stå o vänta där men de löna sig för jag fick köpa godis sen mihih så de blir att mumsa de ikväll efter man käka hemmagjord pizza. aja, efter köping så fick jag övningsköra hela vögen hem och shaize vad skoj det är mihih fast motorstop efter att ja hade stannat o en bil var bakom så de var inte lika kul men men bara tagga till haha. Aja nej nu ska jag fixa mat, ta en dusch o ikväll blire mys framför tvn tack vare min huvdvärk som uppståt lite då och då idag. Pussss

(haha muppbild)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0