Skruvat

Ska börja med att berätta snabbt om igår..Efter ja käkat så skjutsa mamma mig till hallsta där ja mötte upp jonas o sedan gick vi på dirren upp till robin o satt där o drack o umgicks med Mathilda, robin, Calle o bonden. Var riktigt skoj satt o skratta o bara hade de kul. Sedan drog vi ut och gick hit o dit, mötte upp Jack o träffa lite annat skoj på vägen o ja har även åkt kundvagn haha^^. Robin sprang som fan så for man fram där o calle skjutsa mathilda som även välte. Haha sedan blev det att möta upp alla andra vid Torino o blev en massa skratt o skoj tills slute då det faila men när allting var över var jag glad igen och åkte hem nångång inatt lagom full o glad.

Aja nu äre morgon i alla fall o jag känner mig hyfsat trött men hoppade snabbt in i duschen efter frulle så har piggnat till något o snart ska jag hänga på mamma o pappa som ska iväg för jag har ingen lust att bara sitta hemma i de här tråkiga vädre. Pusss


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0