slutat tvåan då

Segaste skolavslutningen nånsin tror ja eftersom vi hade en dryg pratande rektor nästan hela tiden haha men men kunde sitta där o skratta ändå o efter de blev det in i datasalen o få betyg o jag är faktiskt nöjd med dom förutom samhälls betyge men men inget ig o de är ju bra de hihi. Sedan tog jag bussen till stan o träffa emma o danyel o kika runt lite med dom o köpte en riktigt söt rutig klänning inne på carlins. Sedan kom Jonas o vi gick och fika på stället där ja fika med brudarna i  tisdags. Blev även en repris på de ja köpte, mumsig kulglass! Sen så kika vi runt lite i affärer o på studenterna o efter de gick vi till mammas jobb så mina fötter är helt döda nu.
Åkte med mammsen till coop o handla lite smått sedan hem o baka/äta kladdkakemuffins med grädde, mums men nu är jag extremt ont i magen.. usch påt! Aja, nu ska jag bara ta de lungt o ikväll vet jag inte vart jag blir. Antagligen hallsta lr västerås. Pusss





Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- tack så mycket:)

2010-06-11 @ 16:18:21
URL: http://danielas.se
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0