Sova sova Sova

Sova sova sova, shaize så underbart det kan va! Somna väl inte fören halv 4-4 igår o sedan vakna man exakt 10:00 o var hungrig så jag gick upp och fixa egen frukost på sängen sedan la jag mig igen o åt där o sedan sov jag vidare. Skööönt! Nu är klockan strax halv 12 så tänkte krava mig upp ur sängen o börja fixa till mig lite eftersom jag tänkte möta mamma i stan men innan de ska jag försöka inskaffa någon liten present eftersom hon fyller på Måndag den gamla damen. Hmm, funderar på vad man ska ge men jag hoppas jag klurar ut nå. Puss
(Trots att jag har huvudvärk o mår lite illa så är fan humöre på topp i alla fall, hade grymt skoj igår så de är baar att le på! Dock äre inge vidare väder ute men men, kan inte steka varej dag)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Angående skorna från Nelly så lär dom nog sitta perfekt på dej för jag har storlek 39-40 , o min mamma har 38-39 o på henne satt dom perfekt när hon prova dom .. Hör av dej via mail! =)

2010-06-18 @ 12:29:36
URL: http://pinkkiss.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0