Stressar vidare o steker

Stod och vänta en evighet på bussen eftersom den var försenad så had einte alls behövt stressa så mycket som jag faktiskt gjorde idag men men.. Stressen fortsatte i skolan då man skulle leta reda på datatekniken som inte var på sitt rum som alltid så sprang runt halva skolan och till slut hitta jag han och ursäkte man fick var: Jag var och drack kaffe.. Ovanligt ifrån lärare? Aja, lämnade in datan sedan la jag in lite bilder jag redigerade på cocis sedan gick jag från skolan till sporthallen o sola o shaize vad skönt det var. Kunde verkligen koppla av men nästan för mycket så jag somna haha. Men men efter de stressa man ner till bussen och stod o vänta med massa läskiga fåglar som säkert tänkte attackera mig men klara mig för dom gick vidare över vägen iställe. Sen blev de hem och baka kärleksmums vilket faila totalt. Smeten blev jätte god men glassyr blev helt skum men men, de får duga för jag äter bara smeten så haha. Sen blev det att fixa lunch och nu ska jag iväg med mamma till köping. Pusss


Kommentarer
Postat av: Johnny Johansson

mums vilken kropp :)

2010-06-10 @ 16:32:00
URL: http://theminione.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0