Stressig morgon2

Stressigt idag med eftersom jag ska stressa in till stan med halv 11 bussen en snabbis och kika runt om de finns nå kläder inne i västerås eftersom jag inte han de när jag var där i Tisdags, sedan ska jag även hinna träffa Jonas en snabbis så de blir att stressa där nere med hehe shaize. Aja bara skynda sig. Har i alla fall hunnit äta frulle o nu fixar jag mig för fullt. Pusss
O när man väl tagit bussen hem från stan ska man äta lunch sedan blire iväg med syrran till Tunapark, full fart hela dagen men de är lika bra de sämsta är bara att jag missar att röka vatten pipa med några ikväll men de får bli till helgen iställe :)


Kommentarer
Postat av: Jessika

Röka vattenpipa är not so good darling, but your choice.

2010-06-10 @ 12:37:21
URL: http://rocklikeyou.webblogg.se/
Postat av: Mattiastine

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2011-03-03 @ 12:11:22
URL: http://mattiastine.blogetty.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0