Toppen Torsdag

Syrran kom vid halv 3 typ så han inte sola så länge men det var riktigt kul att åka iväg till Tunapark med henne så. Dunka hög musik hela vägen och snacka o bara hade skoj sedan väl inne på Tunapark så blev de att pröva lite kläder med jag köpte bara en tjocktröja inne på Carlins o de var tack vare att jag shoppade tidigare idag, då tappade man suget lite men det var ju lika bra de så sparar man pengar haha, Blev där till ca kvart i 5 sedn åkta vi hem o nu har man fipllat i garderoben, har för mkt prylar! måste ta o rensa bort en hel del men det får bli någon dag när det regnar o är dåligt väder (hoppas på aldrig) :D mihi nu blire snart o fixa tacos, bada o fixa allt inför imorn pusss på en toppen torsdag!


Kommentarer
Postat av: linnea

Svar på din kommentar: Tack så mycket, roligt att dy tycker det! Tyvär så är jag inte så speciellt aktiv längre men ska snart ändra på det så fort jag är klar med min design :)



Din blogg är föresten supersnygg!

Men är så himla nyfiken så kan inte hålla mig, är det äkta hår eller löshår i headern? Sjukt fint iaf!

2010-06-10 @ 21:02:33
URL: http://kjellbergen.blogg.se/
Postat av: linnea

Okej :)

Jag ångrar mig jämt när jag klipper mitt hår kortare eller i en frisyr!

2010-06-10 @ 21:38:02
URL: http://kjellbergen.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0