Underbaaaart!

Gick inge vidare hos doktorn tack vare min jävla magsjuka. Ååå vad arg ja blir!! varför skulle just ja få de just nu. fan fan fan.. Men men bara o kämpa på som en tok o de ska ja! Blev i alla fall att åka o handla lite efter det o jag fick i mig en Tiptop glass utan att må illa, helt underbart! O sedan när vi var hemma så satte jag mig ute i solen och baara njöt, 28 grader idag så det är awesome! Sedan blev de i alla fall in o steka pannkaka o shaize så underbart det smaka! Att få i sig riktig mat o pannkaka är ju inge kryddor eller sånt i o glass är bra för halsen o riktigt passande när man har feber o kroppen känns överdrivet varmt så det var underbart hihi..
Aja nu blire o kika på simpson sedan åka med pappa till U-Schakt o lämna lite lappar sedan hem o bara ta de lungt o hoppas på att bli firsk:)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0