Uppe med Tuppen? halv tio i alla fall!

Uppe vid halv tio fast jag egentligen ville sova längre för nu när jag väl tänkte göra de hade jag tydligen ställt larme på mobilen. Somna ju inte fören vid 3 så(Y)
Kommer inte ens ihåg att ja gjorde de haha aja jag ska ta en dusch strax sedan ut o sola! Är awesome väder nu o måste verkligen få färg på ryggen eftersom den är typ vit jämfört mot magen o framsidan haha. Kommer troligen somna där ute också men ska försöka hålla mig vaken o ida hoppas jag på en lugn förmidda så man kan tare lungt, steka o vila för sen i eftermidda ska jag iväg en stund till köping sen är det inte säkert på hur kvällen blir. De återstår att se men nej nu ska jag duscha sen ut o steka! :D
Syns i solen

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0