Wannabe foppatoffla


Fick G på matteprove ida så vi ska snacka om betyge på tisda. Jag tänker inte gå ig så jag tänker fixa det här! Frästen så fick jag i alla fall VG i webbdesign, de trodde ja inte om mig men tydligen så. Riktigt glad över att höra det och den här fredan har faktiskt inte vart hemsk som jag trodde att den skulle va. Alla människor jag stött på har vart trevliga, träffa även Anette på bussen påväg hem så satt och prata en lång stund med henne också. Sedan när man var hemma baka man pizzadeg sedan åkte jag o mamma o köpte glass på donken! Mjukglass is the shit på sommaren! Aja, efter de blev de storhandling o ja fick även ett par "foppawannabe" tofflor av mammsen också o marabou choklad! Mums o mys för ikväll så kommer jag troligen bli hemma så jag kan bli firsk o ta de lungt. Missar västerås men de får bli en annan dag! Nu ska jag ta de lungt sedan blire att fixa pizza o ha pizza mys med världensbästa mamma o pappa!

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0