Wiih lov

Wiih nu har man typ lov :D
Ledig tills fredag då vi baar har avslutning, inte lite awesome de heller hehe. Aja skolan har vart riktigt kul faktiskt för jag har lärt mig massa nytt av Micke i photoshop, satt ca en timme med en bild fast använde ju självklart olika metoder på dn och resultaten blev riktigt härliga så har även skrivit ut. Det var även baar jag och Ahla på fotolektionen ida så de var väl därför jag fick så mycket hjälp. Sedan så skulle vi ha textkommunikation men blev typ inge sånt fick abar sitta vid datan sedan veta betygen. VG i både fotografiskbild o textkommunikation o Micke berätta att han tyckte väldigt bra om mig och hur ja arbetar så de kändes riktigt bra de o han sa att jag hade riktiga talanger hihi. Fick även G i matte B okej, underbart!!! :D Sedan tog jag bussen med Sandra hem o nu har jag precis ätit lunch o funderar på att åka till mammas jobb. Pussss vad glad jag är! :D

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0