WTF?! !!!11"#¤%&/

Okej sova hela dagen? Nej nej det sluta med att mamma och jag hade stor rensning sedan efter vi ätit lunch så åkte vi till västerås o slängde allt o tog en runda nere på hälla. Hitta legginsarna jag ville ha från Jc så blev ett par såna och lite smått o gott inne på ica. Sedan farde vi vidare till kolbäck o nu hem. Helt slut, trött o allmänt död och inte ett dugg taggad till att jobba imorn eftersom de ska bli strålande väder tydligen. Så typiskt men bara att tagga till. Ska hitta på nå nu sedan fixa chickentacos o matlåda tills imorn o försöka somna tidigt

Jag sover länge, jag
blir trött. Sover mindre, jag
blir trött. Jag håller
mig vaken, jag blir medvetslös, WTF !!!11"#¤%&/


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0