00.01 Torsda(;

Mihii nu äre ny dag tydligen och jag är yper pigg tros att klockan är en minut över tolv men sov ju till halv 11 idag så inte konstigt... Men men blev att tillbringa sista delen av denna dag vid min lilla bärbara dampdata men som faktiskt vart ovanligt snäll idag, kanske för jag hota med att slänga ut den i snön? Haha aa jag vet inte men idag har den bara vart snäll så kanske därför jag inte vill stänga av den? Sitter mest nu och kikar runt på folks bdb och fb, rätt ovärt men kan vad kul att se vad folk gjort för nå och om nån lagt upp nå kul. Lite skoj äre ju faktiskt och nu är jag på riktigt bra humör men dock så har näsan börjat rinna igen. Förkyld igen? Jag hoppas inte de för de orkar jag inte. Vill vara frisk!

+ för onsdagen
Jätte rolig dag i hallsta med bästorna
Sommaren med göran
Pizza
Söta föräldrar
Oboy
Fina foton
Mysigt väder


- för onsdagen
Ledsen på förmiddan
Slog på ändan
Äckligaräkor på pizzan
Stressigt
Börjar bli förkyld?


aja de var kortfattat om dagen igår haha :D får hoppas att denna dag blir lika bra som igår och har mycket inplanerat men får se hur mycket jag hinner.
Ne nu ska jag stänga a denna lilla "burk" eller kan man säga så om en bärbara data? Aja jag vene den ska nog av i alla fall men blir inte sova en, har några sms att slänga iväg så och även ett telefonsamtal så men godnatt på alla :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0