14.51

Har precis slängt i mig lite lunch och nu blire att fixa tills sig sen åka till hallsta. Inge pepp längre men de blir att dra dit ändå och få se om de är nå skojsigt där. Får hoppas på det för de behövs just nu, allting ska tydligen gå emot en nu och de känns fan hemskt. Ena dagen är allt jätte bra och andra känns det som ett helvete, helt sjuk men så äre. Nog äre för man tänker så, tankar väcker minnen inom en även om det var för länge sen eller nydligen. Dom finns där inom en och just nu tänker jag tillbaka på bara några veckor sen. Jag vet att de är fel och fuckat up allt och ska strunta it ändå äre så svårt. Vill inte bry mig längre och vill leva vidare men

Kommentarer
Postat av: ´ sandra

fin blogg du har gumman, följ min så följer jag din?

<3

2010-03-03 @ 22:31:40
URL: http://saziegirl.blogg.se/
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0