<3

Jag tänker och tänker och tårarna bara blänker från mina ögon nu.
Jag saknar och tänker tillbaka på tiden med dig. Då jag tog steget och kalla mig din tjej.
Vi levde nästan sida vid sida hela underbara sommaren, vi älskade i gräset, vandrade hand i hand i solen och kysstes i månskenet. Allting var så underbart men nånting kändes fel och allt sprack. Det var mitt fel, jag lämna dig och jag verkligen ångrar mig. Jag älskade dig sen första stund, första bilden jag såg på dig. Jag visste att du var rätt och jag ville ha dig, jag fick dig och jag älska dig. Jag älskar dig nog en idag fast jag vet att det aldrig mer kommer bli du och jag. Jag vill jag vill men för dig finns jag inte till. Du är där och jag är här. Vi är helt isär och jag förstörde allt det där. Du är lycklig och ler medans jag inte orkar mer.
Varför jag känner såhär är för att jag förstår, du var mer en så. När jag var som värst så fanns du där. Du föröskte ta mig upp igen och stötta mig i varje stund, du fanns där varje sekund.
Åå jag vill bara säga att jag älskar dig och få vara i din famn men allting försvann och nu står mitt hjärta i brand men jag vet att vår kärlek bara finns i mina drömmars land..


St. Elmos Fire   -   2-4Grooves<3

Bilderna på dig och mig. Det väcker minnen och känslor som jag inte kan styra, jag tänker bara mer och mer och har dödsångest för jag inte fortsatte mer.


Kommentarer
Postat av: Patrickkaia

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2011-06-27 @ 11:04:12
URL: http://patrickkaia.blogminds.com
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0