<3

Jag saknar visa tider, tiderna med dig då jag fick kalla mig din tjej. Men jag sa hejdå och lät dig gå men utan dig så vill jag inte leva dåå?nej jag vill va din tjej och säga att jag älskar dig!
Fick jag chansen nu skulle jag bett dig och stanna och kyssa din panna...
Du var som en ängel som skydda mig från allt och tog bort allt som var kallt. Du fyllde hela mig med kärlek och hopp och mitt humör var alltid på topp. Jag var lycklig med dig och du var som gjord för mig men som sagt jag gav mig av fast jag inte ville men så är det när du känner dig så bräcklig och svag. Jag älska dig bara mer och mer för varje dag och nu skär det så att veta att det aldrig mer kommer bli vi två. Nästan 2 år sedan den dag du tog min hand och de blev du och jag. Jag saknar dig, jag tänker på dig och jag drömmer om dig och önskar att jag någon gång kommer få förbli din tjej.


Du kan fårga mig nu den borttappade biten i mitt hjärta de är du// "din" Caroline strandberg

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0