8,9 grader

Vilken toppen morgon!

Det enda - som blev var att F ringde ca 8a på morgonen snark! Men jag la telefonen underkudden sen fick jag några sms men försökte att inte bry mig så gick jag upp vid halv tio och åt frukost sedan så gick jag och johanna upp till stallet och jag mocka och fixa mat medans hon fixa hästen för en ridtur. Gick rätt snabbt så jag soppa gången också sedan gick jag med henne en stund på vägen sen när den dela sig gick jag hem och shaize vilket underbart väder det är idag. 8,9 grader i solen. Wiih och man lökar ju sönder. Fick ta av mig både jackan och pannbandet eftersom det var så varmt.
Våren är verkligen på g nu! Äntligen.
Sen kom jag hem nu vid 11a och ska strax börja städa lite, eller i alla fall dammsuga i köket och lite i grovköket sen får man se hur mycket mer man orkar. Har ju faktiskt fixat med disken också. Duktig flicka


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0