AGB!


Hahaa kom till skolan vid tolv tiden och jag o jessika filma vidare på våran AGB film och nu är vi nästan klara med filmninge, baar godisaffären kvar. Haha kommer bli bäst:D Idag hade vi anonyma godismöte, måla jessika som ett påskägg i ansikte och brände godispåse så en lärare kom fram och fråga vad vi höll på med. Sedan tanka vi in allt och kolla igenom de. Haha vilken film och shaize som jag ser ut och håller på, men man ska ju bjuda på si själv och jag tror de kommer bli riktigt bra.
JAG ÄLSKAR MIN BÄSTAVÄN JESSIKA!
Sedan tog jag två bussen hem och träffa Katta på den :D
käka lunch och snart ska jag och mamma iväg och handla lite. Skulle till kbk men tappa suge lite så får se om jag åker dit efter de eller så. Man får helt enkelt se hur de känns :D


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0