Att se dig lycklig krossar mig och veta att du aldrig ville ha något med mig....

Har trasslat in hela mig själv, sänt ut fel signaler så jag har nog blivit helt misstolkad av den jag är och jag vill verkligen inte att det ska vara så. Gjort bort mig totalt kanske?
Jo jag har kanske de och nu vill jag bara fly iväg från allt trassel och problem. Fast egentligen vet jag ju inte helt själv men känslan är stor och jag tror de är så.. Fan varför..?
Kände mig så lycklig för en kort stund, nu känns det bara hemskt och jobbigt. Känns så jobbigt att veta att jag är dömd på flera olika sätt innan folk vet hur jag är, hur jag varit och nu vem jag egentligen är.

Jag är bara en liten flicka i en stor stor värld och just nu känns det som att hela jag har rasat isär....


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0