awesome tisda!

Awesome Tisdag!
Börja med att jag tog halv tolv bussen till stan och gick till gymnasiemässan och träffa mina söta kgflickor och massa andr därifrån. Så skoj och se dom igen eftersom de var så otroligt länge sen och shaize vad jag saknat dom! Blev lite kramkalas och så kika jag runt där sen kom Krissebooii! Wiiih, gick runt med han och kika på allt där och skratta och sedan gick vi till stan och kolla där sedan till Brynolfsbagare och han bjöd mig på fika:$:). Satt där en lång stund och snacka om allt och ingenting och skratta och hade de trevligt. Sen vid 2 skulle jag gå till mammas jobb och han tillbaka till mässan. Kändes skit tråkigt att behöva gå men får hoppas de blir att vi ses snart igen och jag ska hälsa på mina kgflickor snart också har jag bestämmt. Det måste jag!
Åt lite mat och gick till mammas jobb så åkte vi och hämta johanna sen blev det att handla lite påkspynt hihi.
Kom hem vid 4a, tog en snickersglass (mums) och nu ska jag väl sitta här en stund och baar sega och njuta av den underbart bra dagen! :D



saknar älskade kg!!!!

Ni är allt för underbara óch det blir att åka och hälsa på nån dag nästa vecka antar jag för jag saknar er så


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0