Bästobarn!

Jag hatar VL just nu! Skulle ta halv 12 bussen till stumpis idag och gick ut så jag var ute 11:12 och vänta, och jag vänta och klockan gick men ingen buss kom. 11:21 Ska den komma men ingen buss syntes till så jag väntade lite till och när klockan var halv gav jag upp och gick tillbaka in. Lagom sur och stressad. Ringde farmor som precis skulle börja fixa maten men sån tur det var så ställde farfar upp och skjutsa mig. Tusen tack för de! Tur att man har så underbara släktingar och att dom bor nära. Blev alltså en roligbiltur med lilla farfar gubben till Ica och mötte Jessika där.

Nu har jag precis Kommit hem från en stund sen från en riktigt skojsig dag hos jessika pessika persika hihi. Filmade en massor till våran AGB film och tror den kommer bli riktigt bra faktiskt. Mycket skratt och ja, en massa massa godis haha ^^. När vi filmat de mesta så gick vi ut i de vackra vädre och fota och lite sånt sedan hem till jessika igen och fixa in bilderna och kika på dom och jag har insett att jag är ett riktigt mongo haha. Sen så tog jag bussen hem och träffa Jens och Johannes en sabbis då, Skoj de för de var riktigt länge sen man såg grabbsen. Saknar kolbäck lite och jag hoppas de blir dit på freda en stund med Eve så man får träffa alla igen.
Aja, nu ska jag sega här sedan så blire att fixa käk och efter de blire snabba cash :)



Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0