Bästonsda

Mums vilken bra onsdag jag haft!
Blev hemmagjordpizza ikväll och humöret är på topp, känner mig glad och framåt nu igen fast det enda minuset är att jag tänker tillbaka på dig.... Men förösker att sluta för nu ska jag hålla mig glad och ikväll äre andra avenyn :D 
Även yper glad över att jag troligen kommer få ta mammas o pappas rum när johanna ska flytta, äntligen ett stort rum! Fast ärligt kommer jag sakna henne och även Poffe riktigt mycket, ja menar vem ska jag nu ha och bråka med och prata ut med när man behöver. Hur som heslt de kommer bli tomt men jag älskar dig och kommer gärna och hälsar på och sover där när de behövs(A) Haha :)<3
Tack för dagen stumpis frästen, var bäst och måste göras om!<3


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0