Bloggdesign

Fullfart hela förmiddagen, först gick jag upp till stallet och mocka åt hästarna, soppa gången och fixade mat. Dock inte hö för de är så tråkigt haha men det andra i alla fall. Sen så gick jag hem och dammsög i mitt rum och nu har jag bara jobbat med att fixa till en snygg design till matbloggen och jag tycker faktiskt den blev rätt så bra faktiskt. Så la jag även in ett recept på köttfärssås eftersom jag laga det igår kväll hihi.
http://carrosskafferi.blogg.se/


Känns riktigt skönt att jag fått en bra start på den men känns som att det kommer bli lite lurigt att locka läsare men ska kämpa på med det och göra lite "reklam" då och då.
Nu ska jag i alla fall tare lite lungt eller så ska jag lägga in recptet på Carrostoscakaka, haha får se vad de blir. Känner mig lite rastlös nu och har ju redan städat lite så. Men kanske borde plocka fram påskgrejerna? Haha lite tidigt kanske men får jag brist på att ha något att göra så blir de nog så.

Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0