Chillidilleftermiddag

Min msn är även överfull så har gjort en ny, adda [email protected]

Blev verkligen att ta de lungt nu på eftermiddan.
Har bara glott på tv och sedan nu på kvällen så laga jag tomtegröt till mamma och pappa och själv åt jag en chickentacos. Mums! Fast chickenbitsen blev inte lika bra som dom brukar  eftersom plattan jag stekte på nyss vart använd då blir dom liksom annorlunda för smöret smälter så snabbt så dom ser lite torra ut sen men men det var gott ändå och med currysås blire ju toppen så haha. Frästen ligger Carroscurrysås ute på min matblogg så de är bara testa och se om ni också gillart.
Aja fota lite till matbloggen på gröten eftersom den blev bra och nu ska jag nog lägga in recepte eller om jag gör det imorn, sen blire att ta en dusch och kika på Saltön :)


Kommentarer
NAMN:
VIP

EMAIL:

BLOGG/HEMSIDA:

KOMMENTERA GÄRNA, MEN INGEN REKLAM:

Trackback
RSS 2.0